Tuesday, May 17, 2011

teringatkan zaman dulu dulu :)


teringatkan zaman dulu dulu
time aku dengan kawan aku
yeah...kawan aku :)
sekarang dah jadi kawan :)


dulu dia orang luar. family aku tak kenal pon
tapi sekarang diorang dah kenal
tapi kenal gitu2 jela..tak sepenohnya..

aku still ingat time aku kenal dengan dia dekat satu tempat
tempat tu tak de lah istimewa sangat + tak ok pon sebenarnya
time start kenal tu dalam otak aku 'euww! please lah'
HAHA
dia tak bermasalah pon..aku je yang tak suka dekat dia mula2
sebab aku tak suka kenal dengan orang yang memang sah2 aku n family aku tak kenal
budak tu pandai + baik
tapi nakalnya tak payah cakap lahh..melampau ! =.='
suka buat benda2 yang dilarang seperti bawak fon pergi sekolah la kot
takde kepentingan pon dia nak bawak fon.
tapi dia gatal nak bawak sebab selalu bosan dalam class
sama lah macam aku

lepas 3 bulan kitorang kenal2..dia ada cakap aku nie pelik
aku pon pelik lah kenapa tiba2 dia cakap aku pelik
sebab setahu aku lah kan aku memang tak pelik pon
dia saja buat citer tuhh =.='
and sampai2 dia selalu gelak kan aku
ok. fine. gelak lah puas2
ingat aku heran sangat ke?
dia pernah cakap aku nie mengada sebab tak nak cakap dengan dia
suka hati aku lah nak cakap ke tak an!
yang kau sebok2 nak cakap dengan aku apasal?
takde benda yang penting pon aku perlu cakap dekat kau
and paling mengejutkan bagi aku lah kan
dia cakap ayat paling panjang yang pernah aku sebut kan
'nama saya Syafiqa Nur Izzati bt Zakaria'
dah. tu je.
makna nya selama nie aku tak pernah cakap ayat yang lagi panjang macam kereta api dekat kau ek?
ohh yeee....aku memang begitu pon . HAHA 
padan muka kau !
tapi kau tipu !
aku pernah cakap lagi panjang lah
tu pon hasil berkat usaha kau
syabas yek ! :)
jasa baik kau menolong aku amat2 lah aku hargai :)
kalau tak sekarang nie aku mesti jadi macam katak bawah tempurung bawah tanah !
dan terima kasih banyak2 sebab dah banyak buat aku ketawa
kita mungkin satu kepala tapi cita rasa kita sangat2 berbeza kan?
yeah..itu lah kebenaran nya!
sory lah kalau sebelom2 nie aku ada buat kau terasa hati
aku pon admit yang aku pernah ngumpat kau dekat belakang
tu pon sebab aku geram gila2 dekat kau
dah tak boleh nak sabar, aku t'ngumpat
sory sangat

nie lah peneman setia aku time ngumpat2
dia pon pengarang jantung hati aku jugak <3

comel kan dia :)

♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!