Monday, June 13, 2011

* peng-contact tak dikenali =.='

perghh! aku tengah happy gila gila ni :D awww! awwww!
Ya Allah! betapa gembira nya aku ! tak bole bela beb :)

dah lama kot tak happy sampai macam ni sekali
ooomaaayyyyygaaadddddd!

ingat jugak kau dekat aku ek?
dah lama kot lose contact


pergh! aku ingat sape lah kan tetibe jek contact aku malam2 bute time aku tengah buat correction add math *tengah2 stress nih tetibe pulak datang bunyi entah dari mana------>> fon aku lah tuh =.=

awak2 . sory sesangat . bukan tak ingat bunyi tu . tapi tak cam jek. lagi pon bising gila time tuh
bunyi tu dah lain sekarang . dah tak macam dulu
awak guna number johor? mana dapat?

aiyooooo! patot la saya tak kenal . tetiba contact. orang tanye sape tak nak jawap pulak

lepas tu boleh pulak awak perli saya? takpe . saya suka =.='

dah la wak . nak tdo . Kbye :)

♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!