Monday, June 27, 2011

tahun nie result aku memang bawah tanah ! (>.<)



assalamualaikum... :)

exam mid-year dah habes kan?
ye..aku tahu memang agak ketinggalan zaman lah kalau aku baru nak update pasal bende alah nih kan.kan.kan?
tapi kira ok ape. time dah dapat semua result baru aku update . at least aku tahu lah setakat mana kemampuan aku . dan aku tahu sememangnya aku sangat sangat lah tidak berkemampuan untuk mendapat result yang sangat sangat cemerlang macam kau . kau . dan kau ! apatah lagi nak dapat result macam budak budak dekat smssi tuh kan . konon nye same level lah dengan sekolah aku . 
tapi dari segi fizikalnya, memang lah level nya langsung tak same . sebab ape? sebab smssi lokasi dia terletak di atas bukit . tapi takde lah tinggi mana pon bukit tuh . sedangkan sekolah aku yang hanya berdekatan dengan bukit yang yang tak berapa nak cantek sangat . iaitu Bukit Cantik .
jadi , nampak tak beza nya tuh ? even aku tahu statement aku nih macam ape je kan? HAHA . * aku suka merepek sikit *

ok . masuk topik asal keyh? :)

actually perasaan aku sebenarnya macam nih time dapat result hari tuh



lebih lebih lagi aku jauh ketinggalan kalau nak dibandingkan dengan Ayu nie ha! tapi aku tak berapa kesah sangat lah . sebab dia tak berlagak pon dapat result bagos kalau nak dibandingkan dengan kawan baek dia tuh ! kalau nak ikotkan hati memang aku nak buat muka cenggini kat depan kawan baek ayu tuh . dan aku dengan bersemangatnye nak ajak ayu buat sekali muka macam nih . HAHA . lawa kan?  *jahat betol aku (>.<)

tapi yang aku agak bangga tuh . result aku ade yang meningkat jugak . at least meningkat lah kan? daripada dapat result macam orang yang duduk dekat bawah tanah yang tak pernah pernah keluar walaupun sesaat . haaa! tengok . betapa geramnye aku kan . 

takpe2 . boleh cube lagi kan . mana lah tahu kalau kalau aku dapat rezeki nanti time pekse akhir tahun an . *mintak mintak lah !

dah la . penat nak menaip lagi . kerja math mode + add math dah lah aku tak siap kan lagi . kang tak pasal2 kena jalan itik pulak . 

K la . bebai :)

♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!