Friday, November 18, 2011

Our Memories 2011


assalamualaikum.. :)

ok . now, aku start update blog semula setelah sekian lama aku tak ambil tahu pasal this blog .
lagipun takde orang nak baca, right? so, buat apa terhegeh-hegeh nak update ? LOL +___+

ok then aku nak story "Our Memories 2011" . title ni aku buat ikut suka hati laki mak tiri aku . *merepek makan kerepek *

I got this memories before tamat sesi persekolahan pada tahun ni . * bahasa ABC aku >.< *

aku dapat peluang pergi Kem Bakat Pertunjukkan Sains dekat Pantai Minyak Beku Batu Pahat , even aku tak berbakat langsung dalam hal ni . tapi , aku bersyukur dapat satu team dengan mereka :)



awesome lah diorang ni ^ ^
then dapat lah jugak kengkawan baru . Syai dengan Sahirah . 


diorang supporting  :)

then, ni ada some pictures yang aku nak share2 sikit . enjoy it ^ ^


satu team satu bilik satu sekolah :')

ni lah experiment show yang team kitorang buat :)


comel tak comel tak ? apa ? YES . aku gemok kat situ  =.='

and for the last day . semua nak snap2 pic 
then , lepas snap2 kejap kitorang siap2 kemas2 barang , check out . teross blah ! tak singgah mana2 pun . cikgu Salwa bawak kereta macam racer babe . cepat je sampai.


*****************************************


then, aku dapat jugak join lawatan gi UTM kat Skudai . boleh tahan happening jugak lah .




snooker ni kena tiup pakai tube -.-'

ciptaan terbaru wooo !

tengok ! comel comel semua :D
 
 
 
 
ok dah TAMAT !

SO, ni jelah memories yang dapat aku share . Sharing is Caring , right ?



p/s : click pada pic untuk tumbesaran :)


Kbye :')



♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!