Thursday, August 23, 2012

Selamat Hari Raya


Assalamualaikum .

Saya yang bernama Syafiqa Nur Izzati Binti Zakaria ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .
Mohon ampun dan maaf atas segala kesilapan yang pernah saya lakukan .
Sama ada terngumpat, terkasar bahasa, termaki dan sebagainya .
Sesungguhnya semua itu adalah tidak disengajakan .

Tahun ni tak dapat enjoy sangat raya . sebab seminggu lepas naik cuti raya ada TRIAL SPM . 
How become? Ilmu tak penuh di dada lagi nih . 
Risau risau risau .


macam biasa.
saya suka upload gambar.
dan dekat bawah semua ni adalah gambar raya saya .
Enjoy it .

Raya Kedua . *dalam kereta otw nak pergi kubur Tok Ki*






Raya Pertama . *bersama nenek tercinta*

Kuih raya dekat rumah saya . *semua sedap sedap tau :D *


K tu je nak update . Bye  :]


♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!