Sunday, July 24, 2011

The Curse...A New Beginning * A Musical Theatre *

assalamualaikum......
cube tengok tajuk yang panjang lebar tu?
haa...nak cerita pasal teater tu lah hari ni :)




semalam aku dan juga beberapa orang budak form4 ikut budak2 form5 tengok pementasan teater tu lah . dekat Kluang je . tak jauh mane pun :) even tak jauh, tapi kitorang happy gila2 lah :D
lagi2 semua pelakon tu memain kan watak dengan berkesan . aku suka watak hero :)
duduk depan2 pulak tu kan, 1 line dengan teacher amnah . teacher asyik ketawa jek . lagi2 part diorang nyanyi . memang kelakar gila . tapi best . thumbs up!

pelakon2 tu semua dari sekolah SMK Permas Jaya 3 , Masai . agak2 nya diorang memang ade bakat belakon lah . Azreen sebagai watak utama pun cool gila2 . budak nya kecik molek jek . ditambah pulak dengan watak hero nye memang sweet gila2 wa cakap lah!

ingat kan nak jumpa dengan semua pelakon lepas pementasan tuh . tapi tak dapat :( lagi pun teacher azura nak cepat time tu . so , kena cepat2 naik bas . pergi masjid . solat asar . then , ramai lah tukar baju . aku and the geng tak tukar pon . Malas ! then , dapat lah shopping dekat Kluang Mall . tak lama pon . lebih kurang 1 jam jek . actually mase tu tak cukup untuk aku :( takpe2. lain kali boleh pergi lagi kan ? :)

then , time balek kitorang memang bergalak lah . semua posing2 nak amek gambar . puteri and maya memang jadi model tetap lah :) then , gosip2 lah kejap . bla.. bla... bla...aku pun tertido...................

K dah . tu je nak cerita . tak best pun kan?
ok . takpe . aku tahu .

Kbye :)


♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!