Saturday, July 30, 2011

♥ Kurus ♥

Assalamualaikun.... :)
errkk..orang di sini update bukan nak cerita pasal 'puasa' sangat .
tu part last2 je la k :)

err..actually post nie credit to kawan baek aku yang satu ni .
nak dipendek kan cerita,, dia ni nak tahu sangat pasal 'kurus'

'kurus' ? siapa 'kurus' tu ?



err...aku pun tak tahu siapa . Ayu yang bagi nama tu,, kan Ayu?
sory lah tak ingat sape yang bagi nama tu . rasa macam Ayu .

actually, kurus tu bukan siapa2 pun . i mean,, kurus tu tak wujud pun .
saje nak buat gempak kan Ayu? HAHA

siti pulak terdengar aku cakap dengan eirna pasal kurus tu . tak sempat nak cerita perkara yang sebenarnye...
tiba2 eirna ingat tu budak form 6
siti pun fikir macam tu lah .
sebab tak nak rumit kan keadaan , aku iyaaa kan aje .
budak form 6 yang siti cakap tu, aku tak kenal pun siapa sebenarnye .
tapi buat buat kenal je . HAHA

siti..bukan budak form 6 lah . sorry to say lah ,, form 6 tahun nie memang aku tak kenal dhoo..yang  kenal pun senior2 form5 dulu . sory dhoo... aku tak kenal budak yang kau sebut tu .

nabila dengan eirna nak tahu sangat pasal bende alah tu . aku tak tahu nak cakap ape sebab aku memang tak tahu ape ape . lagipun, time tu serabut jek . paksa2 aku suruh bagi tahu . dah kalau tak kenal,, nak bagi tahu apa lagi?

kurus tu hanya rekaan semata mata . takde kena mengena dengan yang wujud ataupun yang telah meninggal dunia . cewah ! HAHA .
lepas ni takyah sebut2 pasal kurus dah . sorry to say aku memang tak kenal . fullstop !

ok dah . the END :)

cerita pasal puasa pulak :)

puasa dah dekat . pejam celik pejam celik dah nak puasa kan?
time puasa nanti ade pulak kelas tambahan petang2 kat sekolah
nie yang aku lemah ! err . memang tak berapa nak minat lah bab2 tuisyen nie
mak aku suruh masuk mana2 tuisyen pun aku tak nak .
nie kan pulak orang lain yang suruh .
tapi tuisyen nie wajib . wajib ke? maybe lah :)
so, aku mengalah je la kan . pergi jugak :)

K dah . tu je nak story

last but not least.. selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak yang penuh mulia ni . puasa penuh2 k? :)

Kbye :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!