Wednesday, July 6, 2011

Perlawanan Persahabatan Unit Beruniform

ok. nak mention nama aktiviti dekat sekolah petang tadi .
dan yang paling pasti. . . PENAT ! HAHA

aku suka sangat sangat penat macam entah hape hape jek .
dan yang paling memalukan tadi aku jatuh dekat netball field macam buah nangka ok?
sangat sadisssss -.-

*aku takde lah jatuh sampai macam ni sekali -.-

aku tak suka ! tapi kena pandai pandai lah cover kan depan orang ramai :)

btw, sory dekat Raja Marzarina dan juga Nadia sebab asyik langgar korang jek . maybe korang perasan ataupon tak . tak pasti ok -.- tak sengaja pon .
sampai sampai jatuh right? tak pastilah siapa yang aku langgar tadi . antara diorang berdua lah .
tapi tak kesah sangat lah sebab bukan salah diorang jugak . aku nie jeh main macam entah apa2..
tulah . ilmu yang ada tak nak gunakan dekat dalam gelanggang tadi -.-

and congratulation kepada team Kadet Remaja Sekolah . korang menang tadi . straight menang tuh . wuuuuuuuuuu :) dan rasa sangat teruja tengok Ema main netball tadi . dah macam ape dah aku guard dia . kesian ! asyik kena langgar je tangan dia yang sakit tuh . sory sangat Ema . excited nak main nih (>.<) sampai lupa yang tangan awak tuh tak ok lagi .

ok dah . tuh je nak cerita :)

and sory lah pada Raja dan Nadia . saya mention nama korang dekat sini . harap tak marah :)



Kbye :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!