Sunday, July 10, 2011

rindu kawan time kecik2 dulu . tapi takde lah kecik sangat . i mean kawan dulu2 . maybe ade yang tak dapat dihubungi langsung . maybe jugak ade yang tak nak dihubungi..

rindu dengan budak nama Haida . dia kawan terbaik yang pernah aku kenal . maybe ade ramai yang tak suka dia . tapi bukan aku . dia dengan aku banyak persamaan . aku pendiam , dia pon pendiam . aku pemalu , dia pon pemalu jugak . kalau ade ape2 aku tak segan + malu nak cerita dekat dia . dia tu macam....entahlah . aku tak tahu nak explain kan macam mana .

ingat lagi time form 1 . tu tahun last aku dapat jumpe dia taw..rindu gilaa...even dia still duduk mersing, tapi dia dah pindah jauh . nak sangat dapat jumpe dia balek .
surat surat yang dia bagi dekat aku , aku simpan lagi kot . sayang nak buang semua tuh . dulu2 , bila kitorang susah nak luahkan perasaan masing2, kitorang guna surat jek . HAHA . dalam surat tu macam2 tulis. pahit . manis . semua ade .

Haida...saya rindu awak . sedih bila ingat balek pasal semua surat2 awak tuh . harap awak bahagia tanpa saya :)
ape ape pon saya still love awak macam dulu  ♥ :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!