Thursday, July 14, 2011

sadness for happiness :')



terima kasih banyak banyak lah awak :')

*
aku dah jumpa ape yang aku cari selama nih
bila dah jumpe..mestilah aku tatap dulu..tenung lama2
tapi semua tu menyakitkan hati!

dan untuk 'awak' terima kasih yang tak terhingga lah wak :')
puas 'awak' rahsiakan semua tu
dan puas jugak saya cuba bongkarkan nya
walaupun ambil masa yang agak lama, sokey lah

tapi saya kisah dengan content yang ade dalam rahsia tu
hessshh...'awak' luahkan macam tak ingat dunia
dan dari situ jugak saya dah tahu segala galanya
memang pahit . tapi lame2 rasa pahit tu akan hilang jugak kan?


-------------------------------------------------------------


aku bukan nak touching2 dekat sini
cuma...errr...cumaa....
dah lah !

Kbye :(
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!