Sunday, August 14, 2011

mengGILA lagi

assalamualaikum... :)
nak buat entri kecoh-kecoh sikit.
nak kecoh pasal ape?
pasal EXAM je lah .
tu pun nak kecoh?
biasalah tu . kecoh sebab merungut kena study hard for exam .



padahal tiap2 tahun ade exam . macam tak biasa pulak .
dah tahu nak exam tuh, apa lagi? pergi STUDY lah weyyyyyy!
ingat update blog macam ni , otak tu dah boleh penuh dengan ilmu?
ade la sikit...........at least, dah practice ni nak jawab exam yang jawapannya berjela-jela tuh!

apsal TUAN punye BLOG jadi serabut sangat ni?
sebab nak EXAM lah weh! aku malas nak hadap buku lama2 lah >.<
otak pun dah jadi serabut ni !
aku tak seRAJIN korang lah nak study lama2 sampai boleh dapat result cemerlang hingga peringkat antarabangsa tuh .



aku study mana yang boleh aku catch up . mane yang aku boleh skor aku study lebih.
kalau macam addmath or addscience tu insyaALLAH la boleh kot . KOT je >.<

exam kali ni tak lama macam exam mid-year ari tuh . kali ni setiap exam ambil masa 1jam 30minit je . ok lah tu daripada mid year kan? berminggu2 tunggu exam habes . sampai rasa naek gila !

kali nie buat betul2 lah zati hoi! kau boleh lah . bukannya tak boleh . MALAS tu je yang lebih ! macam mak kau selalu cakap :


"mama tahu Ti boleh buat . anak2 mama semuanya boleh buat . cuma nak dengan tak nak je . kalau nak berjaya kena usaha lebih . mama nak tengok anak2 mama berjaya . jadi macam kak long tuh . dah masuk U pun . mama nak tengok Ti jadi arkitek . "


fulamakkkkkk! main ayat makan dalam lah mak aku >.<
erk ! tu lah yang mama aku selalu cakap . insyaALLAH eh mama? anak mama ni memang nak berjaya . nak result gempak2 . tapi kadang2 nasib tu tak menyebelahi . nanti dah tiba masanya boleh lah mama tengok anak mama yang gedik ni BERJAYA :) insyaALLAH 

ape2 pun kena ingat yang kita boleh buat . tak kira apa orang nak kata . asalkan ianya betul :)


p/s : untuk PMR's candidates tu, GOOD LUCK ok? :)


Kbye :)

.

♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!