Wednesday, September 28, 2011

something

I want my life back
not for this time only
but, for every time...

hidup dalam dunia yang rasa macam ade something wrong ni memang menyakitkan hati aku .
semua aku tak puas hati . dengan itu . dengan ini .
rasa nak rotate semula masa kalau boleh :(
aku nak mintak tolong dengan doraemon lah macam ni !

lepas satu, satu pulak yang datang . sana nak ngadu . yang sini pun nak ngadu .
dah abis tu aku nak ngadu dengan siapa ? yeah ! of course lah dengan buah hati aku yang sepet-menyepet ni :')
alahai . thanks lah dekat you . tak puas dekat dalam bilik , dapur , ruang tamu , sekolah and bla bla bla ... aku asyik membebel entah apa-apa dekat dia .




Kbye :)



♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!