Saturday, January 14, 2012

Birthday Girl

Assalamualaikum...

Today is my birthday . 14 January . Sweet 17 . Thanks pada yang wish :)
nothing to say about my birthday . tapi banyak jugak yang aku nak wish . List ? Ce tengok bawah nie :)





1. Aku wish aku dapat straight A's SPM , aku nak parents aku bangga dengan diri aku ni

2. Aku wish aku dapat lesen kereta supaya aku boleh bawak family aku jalan jauh2

3. Aku wish aku dapat jadi anak yang baik untuk parents aku

4. Aku wish aku dapat jadi seorang kakak dan adik yang baik dan bertanggungjawab untuk adik2 dan kakak  aku

5. Aku wish aku tak terleka dengan duniawi

6. Aku wish aku dapat lupakan 'kau' buat selama-lamanya!

7. Aku wish aku dapat balik apa yang aku pernah hilang dulu

8. Aku wish aku dapat balik fon lama aku XpressMusic 5730

9. Aku wish aku dapat jadi kawan yang baik

10. Aku wish aku dapat jadi student yang baik untuk semua cikgu aku

11. Aku wish aku dapat banyak duit supaya aku tak beban kan parents aku bagi duit tiap2 hari and bayar balik duit parents aku yang diorang dah habiskan untuk beli keperluan aku

12. Aku wish aku dapat laksanakan tugas aku sebagai seorang ketua dan setiausaha jugak

13. Aku wish aku dapat jadi seorang perempuan yang lebih berani

14. Aku wish aku dapat orang yang betul2 memahami aku

15. Aku wish supaya kau tak lupakan aku sebagai kawan kau

16. Aku wish aku dapat jadi photographer yang baik

17. Aku wish aku dapat semua yang aku wish kat atas2 ni . hehe :p


Kbye :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!