Thursday, January 26, 2012

Tahun Baru

assalamualaikum....

hey korang ! cuti dah nak dekat habis right ? aku tak rasa pun macam cuti act. habiskan cuti dengan buat homework yg bertimbun tu . yelah , budak spm kononnye kan ? amek kau ! belum apa apa lagi dah dapat homework banyak tu . sokey . aku suka dapat homework bebanyak cenggini . barulah aku jadi makin rajin :)

one more thing , tahun ni aku rasa macam tak nak masuk apa aktiviti . sama ada netball or softball . ari tu sebelum cuti ain dah panggil aku dengan nabila . dia suruh masuk softball untuk tahun ni sebab takde orang nak main . dah tu, kita 3 orang je ke ain ? haha . act, aku dah main untuk tahun lepas , so cikgu nak panggil balik budak2 lama join lagi untuk this year . aku pulak tak tahu nak join ke tak . rasa macam nak , lepas pikir2 balek , rasa macam tak nak pulak . sebab aku takut tak boleh control masa yang aku ada . bila dah penat pergi latihan mula lah nak tidur bila balek rumah . tu belum kira homework yang bakal menggunung, tuisyen malam lagi , kalau aku masuk netball jugak ? tak ke gila jadinya ?
kalau tanya mak aku , comfirm dia tak bagi masuk apa apa . WAJIB FOKUS TOK SPM ! well .. tu lah mak aku =,=
dalam sibuk2 suruh fokus spm tu kan , mak aku boleh pulak suruh aku pergi ambil lesen kereta . honestly , aku memang malas gila2 . aku tak ready lagi nak pergi latihan memandu even aku memang tak sabar nak bawak kereta . hmm . sorry mama . anak mama ni tak nak lagi dapat lesen kereta . simpan lah duit tu dulu untuk next year :)


and for the last , nak mintak tolong korang2 yang bukak blog kita ni...
bukak link kat bawah nie ... ade video menarik untuk korang semua . have fun , yaa ~ !


http://syafiqanurizzati.says.com/recommendations/julies-cny

Kbye :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!