Wednesday, April 18, 2012

Hati berkecai bagai cebisan kaca

Assalamualaikum :)

dah lama tak update blog usang aku ni . usang ke ? memang pon !

aku update ni sebab nak hilangkan stress aku ni kejap . KEJAP JE !

otak aku serabut sangat sangat sekarang ni . banyak benda yang aku buat tak berapa nak menjadi . aku tahu aku patut bersyukur dengan apa yang aku dah buat . tapi..... tahu tak macam mana rasanya bila kita dah usaha buat something tu dengan penuh semangat dan tanpa rasa putus asa ? bila benda yang kita usaha kan selama ni boleh spoil macam tu je , mesti sakit hati kan ? even korang tau benda yang korang buat tu boleh betul2 berjaya sebenarnya !

tapi disebabkan kesilapan kecil je . benda tu hancur macam tu je ! dah macam kena bom atom tahu tak ?!

Haish ! aku tengah panas ni sebenarnya :)

even aku baru je buat perang dunia tadi . tapi perasaan bengang + sakit hati + penat teramat sangat tu susah nak hilang . and and and........................................sebenarnya lepas aku mengamok tadi . aku nangis ! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -,-'

ok . aku dah mula mention macam mana perangai aku kan ? kalau korang perasaan lah . aku rasa korang tak perasan sebenarnya kan ?! kayyyyfineeeeeeeeeeeeeee . merajuk ah gini >.<

eh ! kenapa aku rasa serabut sangat ni ! sampai bila perasaan ini perlu ada dalam diri aku ?

adakah sampai aku mengamok depan orang yang buat aku sakit hati tu ? bukan sikit kot ! -,-

dah lah . malas nak cerita lagi . nanti hati aku makin terbakar pulak . sory . post aku yang ni macam looooooooooooooooooseeeerrrrrrrrrrrrrrr je kan ! Kfine .



Bye .
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!