Tuesday, August 2, 2011

Percaya Padaku

Assalamualaikum... :)

hhihihi..nie saje mau update ok?
nak story tentang satu sinema yang aku pernah tengok dekat Bandung aritu :)
aku tetiba teringat cerita nih bila kawan baek aku tu >Nabilah< suruh aku carikan lagu Percaya Padaku..mesti semua orang dah tahu kan pasal lagu nie ?

mula2 memang aku tak amek port. sebab dah lama sangat dia suruh . and aku pun tak tahu jugak lagu yang dia suruh carikan tu aku dah dengar time tengok sinema tu . lagu ni jadi theme song lah untuk cerita tu lah . first aku dengar memang best . memang nak cari lagu tu, tapi tak tahu title dia apa . so, lupa kan jelah niat tu :')

eh ! aku duk pok pek pok pek dari tadi pasal lagu tuh . tapi tak bagi tahu pun title sinema yang aku tengok tu kan? ok2. aku kasi tahu :) ------>>> Cupid Jatuh Cinta . Hohohoho :p
tajuk dia memang agak errrrk.....cikit . tapi best ape :) puas aku cari dekat internet tapi tak jumpa2 :( aku memang tak pandai cari sampai jumpa . agak malas ! hero dia ehem ehem! ------>> Irwansyah lah


>.< ok takpe . boleh tahan ape :)


lupe nak cakap . even tak penting pun , tapi nak cakap jugak . aku tengok sinema nie dekat hotel Nyland . Hohoho :D tak tahu kan kat mana? dekat Bandung lah . tapi tak tahu dekat area mana kan. kan. kan? hehehe . aku sorang je tahu . i mean , aku, mak aku , dan jugak adek2 aku yang comel2 tuh :)



ok dah . tu je story nye . tak best pun kan?
kalau suke like :)
kalau tak suka takpe . terima kaseh sudi bace entri yang tak seberapa macam tuan nye jugak >.<
btw, thanks sudi bace k? and thanks jugak to my followers yang sudi follow . thanks a lot bhaii... :D


Kbye :)
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!