Wednesday, August 24, 2011


assalamualaikum...:)

just quick update jelah
aku online dekat cc nie . alamak KANTOI !
ape yang kantoi nye dah kalau aku bagitahu sendiri ? =.='

ok . terpaksa online dekat cc sebab internet rumah aku buat hal . sangat2 lah disgusted betol ! geram aku tak habes lagi ni . penat aku cabut + pasang semua wire yang ade dekat komputer rumah aku tu semata-mata nak betulkan cabel internet yg tersangkut . tapi tak ok jugak . tahu tak macam mana rasanya tu bila kita dah bersusah payah tapi takde hasil? GRRR !

ok . sabarlah zati hoi . internet tu rosak pun ade sebab . dia tak nak kasi adek kau yang mengada tu online lama2 . lagi2 time nak dekat exam besar . acha ! kau punya pasal . aku geram gila dekat kau . nak je sekeh . tapi aku masih ade belas kasihan dekat dia . tengok . baek kan aku? :) *puji diri sendiri . tak malu

next, minggu nie dekat sekolah aku memang selalu bad mood . aku tak tahu kenapa . nampak aku happy je dekat sekolah? YEAH ! aku memang nampak happy dekat luaran . tapi dalaman ni TUHAN je lah tahu .

aku jugak terkilan dengan someone . dia tak tahu aku terasa dengan dia . ok . aku memang macam ni . aku suka pendam perasaan . lepas tu mak aku kata kalau orang suka pendam perasaan ni nanti kena barah hati .
yelah mak . anak mak percaya sangat lah kan?
ok . sambung balik . nak tuju pada orang yang buat aku terkilan tu

awak . saya tahu baek . awak pun tahu saya baek *ceh! perasantan!
tapi saya nak tahu satu perkara ni . selalu sangat ke saya buat awak terasa atau buat awak sakit hati? then awak tak bagi tahu . saya pun buat2 tak tahu . macam tu ke wak?

lagi2 tadi . memang terasa sangat2 . tapi ape boleh buat . saya bukannya jenis orang yang suka cakap depan2 . rasa tak sampai hati nak marah awak . maybe awak anggap tu normal . tapi, untuk orang yang macam saya memang akan mudah kecil hati even dengan hal sekecil kuman sekali pun . awak kawan saya . saya happy bila awak happy . saya sedih bila awak sedih . tapi awak rasa apa yang saya rasa jugak ke? atau sebaliknya?

oklah . tak mau cerita panjang2 . terbakar api nampak asap , terbakar hati siapa yang tahu , kan?
better think positif . even rasa nak nangis :(
awak , sorry . saya agak mengutuk awak dekat sini . memang nampak jahat . tapi kalau saya tak luahkan , nanti saya yang sakit wak . dah cukup selama ni saya rasa sakit yang amat . ni je cara saya untuk hilangkan sedikit beban :)

Kbye :)

*gambar lama >.<

♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!