Saturday, August 27, 2011


assalamualaikum... :)

hey peeps , ari aku online dekat cc lagi . fyi .
disebabkan aku tahu yang aku akan jarang update . so, know aku nak update sikit

nak ucap SELAMAT HARI RAYA untuk semua .
mintak ampun mintak maaf kalau selama ni aku pernah terguris kan hati or terkasar bahasa dengan korang . takde niat . maybe ade sikit kot niat tu . >.< tapi tu kisah lama right? aku pun manusia biasa jugak . tak lepas dari buat kesilapan . dan kadang2 ego tu menguasai diri . yang penting jangan lah sampai ego tu yang jadi raja pada diri kita ni . ok stop . tu je nak cakap sempena raya nanti :)

next, aku still kecik hati dengan 'someone' tu . aku kuat touching ok? so ? hmmm . ntah lah . aku just nak dia tahu ape aku rasa sekarang ni . tapi dia tak sedar . aku tahu aku patut bagitahu dia . tapi aku tak nak . aku nak dia sedar sendiri dengan kesilapan dia . yeah . aku pun ade buat silap dengan dia . dan aku sedar semua tu . maybe aku tak cukup baik untuk dia jadikan insan yang disayangi . tak gitu?

betul cakap mak aku . dalam hidup ni jangan terlalu fikirkan orang lain . kita rasa orang lain lebih memahami kita daripada keluarga kita sendiri . sebenarnya tak . aku ingat dia dah kenal aku sepenuhnya . dah lama kita kenal kan? tapi rupa2 nya tak . dia tak boleh terima aku seadanya . ok takpe . aku tahu tu semua hak masing2 . tapi aku nak dia faham aku . bukan buat aku macam ni ok?

dah la tu touching2 kan?

bosan kot orang bace .

eh . aku punya suka hati lah nak taip ape .

blog aku kan?

ok . sory . aku terkasar bahasa pulak . baru je tadi mintak ampun mintak maaf

ok . sorry yang teramat sangat . aku tengah emotional ni . :(

Kbye .
♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

No comments:

Post a Comment

no copycat please!