Thursday, May 17, 2012

KITA YANG DULU

Assalamualaikum :)

heyyyyy ! aku update blog ni . Ye, update lagi . aku bosan . bosan . bosan . sakit hati lagi . macam macam lah . exam add math tadi lah punya pasal . Aiyoo ! mencikkkkkkkk !


Dah nak hampir sebulan exam . Hampir je . Belum sebulan lagi ok . Minggu depan last exam . Yahooooo !
Happy sangat lah kononnye ?

Actually aku tak tahu pun nak update ape ni ! Cer bagi idea sikit ? Tahu bace jekkk ! Haha . Sorry  :)

Eh, aku dapat idea dah nak cerita ape .




Hurmmm . Hurmmm. Hurmmm lagi . Dah la . Banyak sangat 'Hurmmm' kau tu zati .

Sebenarnya , aku kecik hati ni . tak tahu lah kenapa . Tapi memang kecik ahh ! Dengan siapa ? Ada lah dengan sorang budak tu . Dia tak tahu . Orang lain pun tak tahu . Aku je yang tahu .

Awak . Awak . Awak . Nak tahu something tak ? Saya kecik hati sangat dengan awak ni . Kecikkk sangat . Entah lah wak . Mungkin saya over kot nak kecik hati segala bagai . Benda kecik kot . Tapi benda tu lah yang buat saya tersinggung dengan sikap awak . Even hari-hari jumpa , tapi awak jarang tegur saya . Pandang pun macam something je . Dah tak suka kawan dengan saya lagi ke ?

Even saya kuat kecikk hati . Suka touching2 . Saya tak kecoh pun wak . Saya senyap je sebab saya tak nak awak atau sesiapa pun tahu .

Haritu saya ajak awak pergi satu tempat kan ? tapi awak tolak sekeras kerasnya . Dulu awak tak macam tu pun . Saya pujuk sikit . Awak dah boleh terima dengan ajak kan saya .

Yelah kan . Awak ade orang lain nak ajak berteman . Saya tak pun . Dari dulu sampai sekarang saya sayang awak sorang je . Even awak buat saya terluka dengan perangai awak tu . Saya bukan apa . Saya sayang sangat tau dekat awak kawan . Even hal remeh temeh pun saya akan ambil port jugak wak . Tak tahu lah awak masih sedar lagi atau pun tak tentang kehadiran saya selama ni dalam hidup awak .

Touching ahh gini . Kecikkknyaaaaaaaaaaa hati  :(


Awak . Saya rindukan KITA yg DULU . Ye . KITA YANG DULU . Yg DULU je awak . BUKAN yg SEKARANG NI OK ?




Kbye  :)



♥ tulus dan ikhlas dari lubuk hati yang dalam ♥

2 comments:

no copycat please!